Marketing on a mission
Jij legt als fotograaf heel jouw hart (en meer) in jouw werk. Maar de klanten met wie je werkt, zien en waarderen dit niet volledig. In ieder geval: niet hoe je het zou willen. Als er wel klanten naar je toe komen vragen ze als eerste hoe duur je bent. Of je komt aan op de shootlocatie en ziet dat ze jouw brochure met outifttips niet eens hebben gelezen. Je doet jouw uiterste best tijdens de shoot en geeft alles. Maar als je die gallery oplevert, voel je je niet zo trots als je zou willen. Je weet dat er meer in zat.
Soms krijg je pas weken later een reactie, soms eerder. Vaak niet zo enthousiast als je zou willen (lees: “dank je wel voor de mooie foto’s” in plaats van: "Oh wauw… Tranen over mijn wangen bij het zien van de foto's, ik wil meteen een nieuwe afspraak met je inplannen"). Dit maakt je onzeker.
Het probleem is niet dat jij niet goed bent in je werk. Of dat jouw beelden niet sterk zijn. Dat zijn ze wel. Het echte probleem is dat je niet met de juiste klant werkt. En hoeveel tijd jij ook hebt geïnvesteerd in het beter worden in het fotografie- en editstuk zelf, als je werkt met een klant die niet past in wie ze is en hoe ze komt opdagen, dan kun jij niet op de top van je kunnen presteren. En dat is precies de plek waar je moet zijn om megagroei door te maken.
Je wilt in een piekstaat komen bij je shoots zodat jij elke keer als je thuiskomt weet “Ik heb mezelf weer overtroffen”. Dit moment wil je zo vaak mogelijk hebben. Het is de groei in je werk die je echt wilt. De juiste klant voelt en ziet dit en betaalt hier graag voor.
De vraag in jouw DM moet zijn: “We zijn verliefd op je beelden, heb je alsjeblieft nog plek voor ons?”.
Mensen zijn bereid om een hogere prijs te betalen als ze voelen dat jij uniek bent en alleen jij maakt wat zij zo graag willen. Dat is wat je naar voren mag brengen en waar je aan mag gaan werken. Dit doe je met marketingcommunicatie. Je leert te verbinden met de klant met wie jij het allerliefste werkt.
Het is tijd om jouw missie en talent te gaan dragen en brengen bij de klant die precies hierop wacht. Hiervoor is Marketing on a mission er!
Marketing on a mission is in PRE ORDER en start 29 november 2024. Je bestelt de DIY versie, maar niet helemaal :) Alle pre orders krijgen namelijk een livesessie cadeau in december om vragen te stellen en waarin we opdrachten behandelen. En dat is niet alles. Je krijgt namelijk direct na je bestelling de social media startkit. In deze kit leer ik je snel hoe je verhalen op social opbouwt. Je kunt dus direct van start!
De versie met coaching bestaat uit 10 sessies in een kleine groep en start in mei 2025. Hiervoor kun je op de wachtlijst komen (max 8 plekken). De investering voor Marketing on a mission small group coaching is 2250 per plek (je ontvangt direct de social media startkit en va 29 november toegang tot de DIY versie. Wil je dit, stuur me een DM).